Reklamační řád

Obecná ustanovení
Převzetí zboží
Záruční doba
Záruční podmínky
Vyřízení reklamace

1. Obecná ustanovení

Reklamační řád popisuje běžnou obchodní spolupráci mezi Kupujícím a Prodávajícím. Tento reklamační řád byl vypracován v souladu se zákony – Obecná ustanovení a zák. č. 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele, v platném znění a vztahuje se na spotřební zboží zakoupené v internetovém obchodě na adrese www………………….cz. 

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.

2. Převzetí zboží

Převzetím zboží od Prodávajícího souhlasí Kupující s níže uvedeným reklamačním řádem. V případě, že zboží není odebráno osobně, rozumí se převzetím zboží okamžik jeho předání prvnímu přepravci.

Jako doklad o záruce (záruční list) vystavuje Prodávající ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (faktura, nebo prodejka – dále jen záruční list) s uvedenými všemi potřebnými údaji pro uplatnění záruky (název zboží, délka záruky, cena, množství, sériové číslo....).

Kupující je povinen si zboží při převzetí řádně zkontrolovat a prohlédnout. V případě, že shledá na zboží vady, je povinen je bez zbytečného odkladu oznámit Prodávajícímu.

V případě mechanického poškození obalu zboží při převzetí od dopravce, je Kupující povinen zkontrolovat stav tohoto zboží. Pokud bude při prohlídce zjištěno zjevné poškození zboží, je Kupující povinen vyhotovit o tomto záznam za přítomnosti dopravce (poštovního doručovatele) a převzetí odmítnout. V případě odmítnutí zboží z důvodu poškození při přepravě bude Kupujícímu zaslán výrobek nový, a to bez platně.

Podpisem přepravního listu Kupující souhlasí s převzetím a stvrzuje, že dodané zboží je nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené během dopravy nebude brán zřetel. Výjimku tvoří mechanické poškození zboží, které při převzetí zásilky nebylo ani při náležité prohlídce zjevné. V takovém případě je Kupující povinen uplatnit reklamaci do 3 dnů od převzetí zboží.

3. Záruční doba

Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží Kupujícím, tj. dnem uvedeným na záručním listě, případně daňovém dokladu (faktuře). Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců. Výjimku může tvořit zboží prodávané se slevou (zboží poškozené, použité, nekompletní atd.). Prodávající může tuto zákonnou lhůtu prodloužit. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

Je-li obsahem balení či předmětem koupě spotřební materiál (cartridge, toner, tisková hlava, lampa projektoru, baterie, ...), je jeho životnost 6 měsíců, není-li výslovně uvedeno jinak.

Uvedené záruční doby jsou určeny pro koncové zákazníky a jsou vyznačeny na záručním listě.

4. Záruční podmínky

Před prvním použitím zboží je Kupující povinen řádně prostudovat záruční podmínky včetně příslušné uživatelské příručky (návodu k obsluze). V případě užívání výrobku v rozporu s uživatelskou příručkou (návodem k obsluze) nese Kupující všechny důsledky, které mu tímto vzniknou, sám a jejich následná reklamace bude shledána neoprávněnou.

Záruka se nevztahuje na vady vniklé v těchto případech:

  • běžné opotřebení zboží způsobené obvyklým užíváním,
  • neodborný či neoprávněný zásah do zboží,
  • úmyslné či nedbalostní mechanické poškození zboží,
  • zanedbání péče o zboží, vniknutí cizích látek (prach, voda, atd.),
  • použití, údržba či instalace, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou,
  • použití zboží v nevhodných podmínkách nebo nevhodným způsobem,
  • připojení nevhodného proudu či napětí,
  • poškození zboží způsobené vyšší mocí (živelnými či jinými přírodními faktory),
  • poškození zboží použitím nevhodných doplňků k tomuto zboží,
  • CD média, u nichž nejsou prokazatelné vady na povrchu,
  • na inkousty a tonery, u nichž došlo k hmotnostnímu úbytku většímu než 10%.

5. Vyřízení reklamace

Místem pro uplatnění reklamace je prodejce, u kterého bylo zboží zakoupeno. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě Prodávajícího nebo v místě pro Kupujícího bližším, uplatní Kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy.

Kupující může uplatnit reklamaci osobně, nebo zasláním zboží k reklamaci přepravní službou (spediční společností, poštou apod.) na vlastní náklady. V případě zaslání zboží k reklamaci touto formou je Kupující povinen přiložit reklamační formulář.

V případě neoprávněné reklamace bude Kupujícímu účtován manipulační poplatek dle aktuálního ceníku a zboží bude na náklady a riziko Kupujícího zasláno na jeho uvedenou adresu, pokud nebude dohodnuto jinak. 

Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou. 

Prodávající, po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného zboží:

  • uzná reklamaci jako oprávněnou a na místě ji vyřídí; není-li možné vyřídit oprávněnou reklamaci ihned, přijme reklamované zboží do reklamačního řízení a o tomto pořídí písemný zápis;
  • odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamované zboží vrátí Kupujícímu;
  • reklamované zboží přijme k odbornému posouzení, na základě jehož výsledků bude reklamace buďto uznána za oprávněnou a řádně vyřízena, nebo bude odmítnuta a zboží bude vráceno Kupujícímu. 

O tom, kdy bylo právo z odpovědnosti za vady uplatněno, jakož i o provedení opravy a době jejího trvání, případně o způsobu vyřízení reklamce, vydá Prodávající Kupujícímu písemné potvrzení.

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má Kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může Kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může Kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má Kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší Kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však Kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. 

Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má Kupující právo na přiměřenou slevu z ceny nebo může od smlouvy odstoupit.

O způsobu vyřízení reklamace vyrozumí Prodávajícího Kupující předem dohodnutým postupem (prostředky komunikace na dálku nebo písemně). Pokud bylo zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení automaticky zasláno na adresu Kupujícího.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nepřihlášený uživatel

Novinky

30.03.2020
Špuntová i sportovní sluchátka Defender
Pokud si i v současné situaci chcete maximálně užít svou oblíbenou hudbu nebo potřebujete nerušeně pracovat, určitě oceníte širokou nabídku špuntových sluchátek, díky kterým utlumíte okolní hluk a budete si tak moci plně vychutnat dokonalý zvuk songů. A protože život není jen o práci a je potřeba se trochu odreagovat, abychom se doma nezbláznili, můžete vyběhnout ven se sportovními sluchátky OutFit W770.
30.03.2020
Řešení úložišť Verbatim
Co byste dělali VY, kdybyste přišli o všechno? Klíčem pro zálohování souborů je vybrat správný typ úložiště pro daný úkol.
26.03.2020
Heureka.sk - Produkt roku 2019
Marvo má vítěze! Marvo sada CM370 získala titul Produkt roku 2019 v kategorii Súpravy klávesnica a myš na Heureka.sk. Produkt roku je soutěž, která vyhlašuje nejpopulárnější produkty podle preferencí spotřebitelů. Jsme hrdí, že právě tato sada 4 v 1, která v sobě zahrnuje vše co každý hráč pro začátek své kariéry potřebuje, dokázala ve své kategorii zvítězit a dokázat tak, že Marvo nabízí velmi kvalitní produkty i přes své nízké ceny.
20.03.2020
Sencor: Novinky v kancelářském sortimentu
Nově jsme zařadili do sortimentu laminátory, skartovačky a řezačky značky Sencor pro využití v domácnostech nebo malých kancelářích.
13.03.2020
Nedostatek USB portů?
Vyřeší ho USB huby. Rozšiřte snadno počet svých USB portů a připojte si vše potřebné.
06.03.2020
Bezdrátová sada Marvo KW509
Ať už si potřebujete vybavit pracovní místo, nebo jste hráč, který se nerad nechává omezovat dráty, je tady pro Vás bezdrátová sada Marvo KW509. Sada je tvořena membránovou klávesnicí s CZ/SK rozložením kláves a optickou myší. Funguje na principu bezdrátové technologie 2.4 GHz a s počítačem komunikuje prostřednictvím USB 2.0 přijímače.

Akce

03.04.2020
Week price - Nastal čas zrychlit své PC
Užijte si pořádnou rychlost čtení! Interní SSD AS350 disponující rozhraním SATA III je výkonným, cenově dostupným společníkem zejména pro začínající hráče.
01.04.2020
Žádné starosti s dezinfekcí
Nedělejte si starosti s dezinfekcí a jednoduše si k objednávce přidejte Savo Original 4 kg. Savo Original je určený na dezinfekci všech omyvatelných povrchů v domácnosti, ale také dezinfekci vody ve studních nebo bazénech. Likviduje 99,9% bakterií, virů, plísní, kvasinek, řas, mikroskopických hub.
25.02.2020
HP: Ink cashback pro koncové zákazníky

Akce pro koncové zákazníky!
Získejte nyní zpátky až 365,- Kč se službou cashback při nákupu originálních inkoustů HP 301 nebo 302. Když se rozhodnete pro kombinaci originálních inkoustových kazet HP 301 nebo 302, ušetříte! A budete si užívat spolehlivý tisk vysoké kvality. Nabídka platí do do 30. 4. 2020.

25.02.2020
HP: Toner cashback pro koncové zákazníky

Akce pro koncové zákazníky!
Nastal čas cashbacku: Objednejte si dvě originální tonerové kazety HP 17 nebo HP 26 právě teď. Získáte legendární kvalitu tisku HP a zároveň ušetříte 650 Kč. Nabídka platí do do 30. 4. 2020.

25.02.2020
HP: Samsung cashback pro koncové zákazníky

Akce pro koncové zákazníky!
Získejte nyní zpátky 520,- Kč se službou cashback při nákupu originálního toneru Samsung MLT-D111S nebo CLT-404. A budete si užívat spolehlivý tisk vysoké kvality. Nabídka platí do do 30. 4. 2020.