Jste zde:

   Reklamační řád

Obecná ustanovení
Převzetí zboží
Záruční doba
Záruční podmínky
Vyřízení reklamace

1. Obecná ustanovení

Reklamační řád popisuje běžnou obchodní spolupráci mezi Kupujícím a Prodávajícím. Tento reklamační řád byl vypracován v souladu se zákony – Obecná ustanovení a zák. č. 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele, v platném znění a vztahuje se na spotřební zboží zakoupené v internetovém obchodě na adrese www………………….cz. 

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.

2. Převzetí zboží

Převzetím zboží od Prodávajícího souhlasí Kupující s níže uvedeným reklamačním řádem. V případě, že zboží není odebráno osobně, rozumí se převzetím zboží okamžik jeho předání prvnímu přepravci.

Jako doklad o záruce (záruční list) vystavuje Prodávající ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (faktura, nebo prodejka – dále jen záruční list) s uvedenými všemi potřebnými údaji pro uplatnění záruky (název zboží, délka záruky, cena, množství, sériové číslo....).

Kupující je povinen si zboží při převzetí řádně zkontrolovat a prohlédnout. V případě, že shledá na zboží vady, je povinen je bez zbytečného odkladu oznámit Prodávajícímu.

V případě mechanického poškození obalu zboží při převzetí od dopravce, je Kupující povinen zkontrolovat stav tohoto zboží. Pokud bude při prohlídce zjištěno zjevné poškození zboží, je Kupující povinen vyhotovit o tomto záznam za přítomnosti dopravce (poštovního doručovatele) a převzetí odmítnout. V případě odmítnutí zboží z důvodu poškození při přepravě bude Kupujícímu zaslán výrobek nový, a to bez platně.

Podpisem přepravního listu Kupující souhlasí s převzetím a stvrzuje, že dodané zboží je nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené během dopravy nebude brán zřetel. Výjimku tvoří mechanické poškození zboží, které při převzetí zásilky nebylo ani při náležité prohlídce zjevné. V takovém případě je Kupující povinen uplatnit reklamaci do 3 dnů od převzetí zboží.

3. Záruční doba

Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží Kupujícím, tj. dnem uvedeným na záručním listě, případně daňovém dokladu (faktuře). Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců. Výjimku může tvořit zboží prodávané se slevou (zboží poškozené, použité, nekompletní atd.). Prodávající může tuto zákonnou lhůtu prodloužit. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

Je-li obsahem balení či předmětem koupě spotřební materiál (cartridge, toner, tisková hlava, lampa projektoru, baterie, ...), je jeho životnost 6 měsíců, není-li výslovně uvedeno jinak.

Uvedené záruční doby jsou určeny pro koncové zákazníky a jsou vyznačeny na záručním listě.

4. Záruční podmínky

Před prvním použitím zboží je Kupující povinen řádně prostudovat záruční podmínky včetně příslušné uživatelské příručky (návodu k obsluze). V případě užívání výrobku v rozporu s uživatelskou příručkou (návodem k obsluze) nese Kupující všechny důsledky, které mu tímto vzniknou, sám a jejich následná reklamace bude shledána neoprávněnou.

Záruka se nevztahuje na vady vniklé v těchto případech:

  • běžné opotřebení zboží způsobené obvyklým užíváním,
  • neodborný či neoprávněný zásah do zboží,
  • úmyslné či nedbalostní mechanické poškození zboží,
  • zanedbání péče o zboží, vniknutí cizích látek (prach, voda, atd.),
  • použití, údržba či instalace, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou,
  • použití zboží v nevhodných podmínkách nebo nevhodným způsobem,
  • připojení nevhodného proudu či napětí,
  • poškození zboží způsobené vyšší mocí (živelnými či jinými přírodními faktory),
  • poškození zboží použitím nevhodných doplňků k tomuto zboží,
  • CD média, u nichž nejsou prokazatelné vady na povrchu,
  • na inkousty a tonery, u nichž došlo k hmotnostnímu úbytku většímu než 10%.

5. Vyřízení reklamace

Místem pro uplatnění reklamace je prodejce, u kterého bylo zboží zakoupeno. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě Prodávajícího nebo v místě pro Kupujícího bližším, uplatní Kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy.

Kupující může uplatnit reklamaci osobně, nebo zasláním zboží k reklamaci přepravní službou (spediční společností, poštou apod.) na vlastní náklady. V případě zaslání zboží k reklamaci touto formou je Kupující povinen přiložit reklamační formulář.

V případě neoprávněné reklamace bude Kupujícímu účtován manipulační poplatek dle aktuálního ceníku a zboží bude na náklady a riziko Kupujícího zasláno na jeho uvedenou adresu, pokud nebude dohodnuto jinak. 

Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou. 

Prodávající, po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného zboží:

  • uzná reklamaci jako oprávněnou a na místě ji vyřídí; není-li možné vyřídit oprávněnou reklamaci ihned, přijme reklamované zboží do reklamačního řízení a o tomto pořídí písemný zápis;
  • odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamované zboží vrátí Kupujícímu;
  • reklamované zboží přijme k odbornému posouzení, na základě jehož výsledků bude reklamace buďto uznána za oprávněnou a řádně vyřízena, nebo bude odmítnuta a zboží bude vráceno Kupujícímu. 

O tom, kdy bylo právo z odpovědnosti za vady uplatněno, jakož i o provedení opravy a době jejího trvání, případně o způsobu vyřízení reklamce, vydá Prodávající Kupujícímu písemné potvrzení.

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má Kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může Kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může Kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má Kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší Kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však Kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. 

Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má Kupující právo na přiměřenou slevu z ceny nebo může od smlouvy odstoupit.

O způsobu vyřízení reklamace vyrozumí Prodávajícího Kupující předem dohodnutým postupem (prostředky komunikace na dálku nebo písemně). Pokud bylo zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení automaticky zasláno na adresu Kupujícího.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nepřihlášený uživatel

Novinky

23.06.2020
Verbatim rozbočovače a adaptéry USB-C
USB-C je nový standard rozhraní USB, který zajistí přenos dat, výstup videa i vstup napájení. Porty USB-C se již používají v nejnovějších noteboocích, telefonech a tabletech. Pravděpodobně však budete potřebovat i nadále používat své starší periferie s portem USB-A, nabíjet zařízení, získat porty navíc. A tady do vstupuje do hry nová řada Verbatim rozbočovačů a adaptérů s portem typu C.
18.06.2020
Anti Covid do kabelky
Mějte vždy v kabelce 50 ml balení dezinfekce na ruce Anti Covid. Malá lahvička s rozprašovačem zajistí, že můžete mít tuto certifikovanou dezinfekci neustále s sebou a chránit tak své zdraví.
15.06.2020
Bezdrátová herní sluchátka pro PC a konzole Red Figther H4
Sváděj herní bitvy nebo poslouchej svou oblíbenou muziku nekonečně dlouho s designovými sluchátky Red Fighter H4. Už žádné omezení krátkým kabelem, bezdrátová sluchátka mají dosah až 15 metrů. Vybila se baterie v tu nejnevhodnější dobu? Žádný problém, jako záchranu stačí sluchátka připojit přes audio kabel, který je součástí balení, a můžeš hrát v klidu dál. Díky silnému basovému efektu si zvuk parádně užiješ. Během poslechu můžeš vše ovládat pohodlně tlačítky na náušnících.
25.05.2020
Verbatim: Dodržujete nařízení GDPR?
Vaše soukromí je důležité! Připomeňme si dne 25. 5. 2020 druhé výročí uvedení GDPR do praxe s produkty Verbatim, které nabízí šifrovaná přenosná úložná řešení
25.05.2020
Herní sofa E-Blue Auroza opět skladem!
Na základě vašich četných přání jsme opět naskladnili herní sofa E-Blue Auroza. Jediné herní sofa na trhu. Tak pohodlné, že nebudete chtít vstát! K dispozici pevná i polohovatelná varianta.

Akce

10.07.2020
Week price - Nezapomeňte na paměť do zálohy
Už žádné prohledávání každého místa, jen abyste našli ztracený kryt Vašeho USB disku! Verbatim Swivel je vybaven otočnou krytkou sloužící k ochraně konektoru USB v době, kdy jej nepoužíváte. Krytku lze zajistit v otevřené i zavřené poloze.
10.07.2020
Ergonomická kancelář - 1. ZÁDA
Dopřejte si pohodlí doma i v kanceláři a zaměřte se na 4 oblasti ERGONOMIE. Víme, co Vaše tělo potřebuje, proto sledujte naši aktuální nabídku produktů vhodných pro správnou ergonomi.
29.06.2020
Sluchátkový speciál

Užijte si zábavu na plné pecky!
Klasická nebo herní sluchátka? Pro super kvalitní poslech nebo na sportování? Drátová nebo bezdrátová? Máme pro Vás klíč ke správné volbě v podobě jednoduchého přehledu naší kompletní nabídky sluchátek.

17.06.2020
Ergonomická kancelář - Myslete na své zdraví
Dopřejte si pohodlí a zároveň pečujte o své zdraví při práci doma i v kanceláři se zaměřením na 4 oblasti ergonomie: záda, hlava a krk, ruce, nohy.
12.06.2020
Verbatim externí optické mechaniky
K dlouhodobému ukládání důležitých souborů jsou stále nejlepší optické disky. Optické mechaniky Verbatim můžete jednoduše zapojit a vytvořit zálohy důležitých kancelářských souborů a dokumentů. Dokonalé řešení v kombinaci s optickými médii Verbatim.
08.06.2020
Verbatim: Na fotografiích skutečně záleží

Když se někoho zeptáte, co by zachránil z hořícího domu, jednou z nejčastějších odpovědí je fotoalbum nebo počítač, případně úložné zařízení s uloženými digitálními snímky.
Je zajímavé, že v panice bychom se spíše rozhodli pro fotografie než třeba cenné šperky

Není tedy na místě používat technologie, kterým můžete důvěřovat?